Reklamacije

Postupak reklamacije neispravno isporučenih proizvoda
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije. Za pojedine slučajeve ( rasveta, tehnička roba, nameštaj) rok rešavanja reklamacije može da bude 30 dana.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak, a prijava ide u jednostavna tri koraka:
1.  Pošaljite Vaš zahtev našem  na adresu  eprodaja@novolux.rs
Obavezno navedite sledeće podatke:
ime i prezime
e-mail adresu
broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
 2.  Artikle namenjene za povrat obavezno spakujte u original pakovanje, vodeći računa da prilikom transporta ne dođe do oštećenja. Obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun, a na pakovanju napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molim Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu ili gotovinski račun) jer bez nje, na žalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.
3.  Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca.
Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe. Robu ne možete ostaviti lično u nekoj od prodajnih objekata NOVO LUX-a, sem ako se o tome ne dogovorite sa našim operaterom.
U slučaju kada nisu u mogućnosti da artikal za koji prihvataju reklamaciju zamene adekvatnim, drugim primerkom, NOVO LUX se obavezuje da izvrše povrat sredstava Kupcu.
U slučaju povraćaja sredstava Kupcu koji je robu platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, NOVO LUX je u obavezi da povraćaj izvrše isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i drugih elektronskih metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava isključivo na račun korisnika kartice.
 
Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.
Obrazac reklamacionog zahteva možete preuzeti OVDE.

 

string(0) ""
string(0) ""